utorak, 28. lipnja 2016.

90's vibe

Pozdrav svima.

1990. su nam se vratile!
Tanke obrve, nenaglašene oči, smeđe usne i chokeri. Di ćete bolje!
90.-ih minimalizam je postao trend. To se moglo primjetiti kako u modi tako i u makeup-u. Sve je postalo jednostavnije sa minimalno detalja i boja. 
Ovaj makeup inspiriran je ni više ni manje nego ovim razdobljem. 
Lagana podloga, zemljani tonovi na očima, smeđe usne. Brzo i jednostavno u par koraka.



Prvo sam na lice nanjela hidratantnu kremu i melem na usne. Kada se to lagano upije stavila sam puder. Koristila sam puder od essence.
Pure nude make-up u nijansi 10 pude beige
Puder ima laganu pokrivnost, ne pada teško i dosta dugo stoji. Koliko meni treba, pošto imam relativno čistu kožu, ja sam zadovoljna. Nije pretjerano, pogotovo na ove vruce ljetne dane.
Dalje sam stavila korektor na crvenila i ispod očiju da sakrijemo podočnjake.
Korektor je također essence u nijansi 01 matt sand
Popunila sam obrve sa essence sjenilom za obrve u nijansi 02 natural blonde style. Fiksirala lice sa essence all about matt puderom i stavila malo rumenila. Catrice rumenilo u nijansi 100 Roce Couture.


Krenimo na oči. Koristila sam dvije palete. Prezadovoljna sam sa ovom paletom od catrice. Odlične je kvalitete, pristupačna je cijena, a imaju stvarno velik izbor nijansi sjenila.
Paleta koju sam koristila prvo je catrice 010 Choc'Let It Be
Preko cijelog kapka sam stavila bež sjenilo(drugo), zatim u pregib oka ovu najsvjetliju smeđu nijansu. 

Druga paleta bila je essence quattro paleta. Tu sam koristila smeđe matt sjenilo, također na pregib oka. 

Nakon toga, stavila sam eyrliner, maskaru i ruž.

essence waterproof eyeliner pen 01
Catrice maskara: Lashes to kill
Essence ruž u nijansi Oh so matt! 15 


Za ovaj look potrebno je vrlo malo vremena. Nisam konturirala lice ni stavljala bronzer mada može podići ovaj makeup na visu razinu i napraviti i to. Pošto je pakleno, htjela sam ga napraviti što lakšim i sa sto manje proizvoda. 

Nadam se da vam se svidio ovaj make up i da cete se i vi okušati u vraćanju u najbolje godine- devedesete.




Nema komentara:

Objavi komentar